Używamy ciasteczka by zaoferować atmosferę przyjazną dla użytkownika. Jeśli będziesz kontynuować bez zmiany ustawień, zakładamy, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich ciasteczek na stronach Generali Investments CEE. Oczywiście, zawsze możesz zablokować nasze ciasteczka. Chcesz wiedzieć więcej na temat ciasteczek?

Dalej

Moje inwestycje Online Plus

Nie ma znaczenia gdzie właśnie jesteś, ani która jest godzina. Usługa Moje inwestycje Online Plus pozwala Ci na łatwe, szybkie i bezpieczne zarządzanie Twoim Kontem Aktywów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zawsze, kiedy podłączysz się do Internetu.

W zaciszu własnego domu lub z pracy możesz łatwo:

  • zlecać transfery pomiędzy pojedynczymi produktami (w ramach jednej waluty i spółki)

  • wprowadzać i edytować ustawienia konta

  • wprowadzać i edytować ustawienia indywidualnego programu inwestycyjnego

  • wprowadzać i edytować dane kontaktowe

  • zlecać i edytować regularne zakupy oraz regularne transfery

  • zlecać sprzedaże z produktów

  • kontrolować stan i wyniki inwestycji

  • kontrolować aktualne kursy funduszy

  • kontrolować, czy wykonano zlecone transakcje (np. zakup lub sprzedaż papierów wartościowych)

  • obejrzeć i wydrukować wyciąg z konta aktywów

 

W jaki sposób mogę aktywnie zarządzać kontem Aktywów

Za pomocą autoryzacyjnych SMS

Logowanie do Konta Aktywów za pomocą hasła dostępu do osobistych stron internetowych. Każde zlecenie podlega autoryzacji kodem PIN otrzymanym na telefon komórkowy za pośrednictwem autoryzacyjnego SMS.

Aktywacja autoryzacyjnych SMS

Założenie usługi polega za wysłaniu SMS: słowo kluczowe (GIC) przerwa numer umowy (np. GIC xxxxxxxxxx; tj.GICprzerwaxxxxxxxxxx) na numer tel. +420 736 363 363.

Od 1.7.2016 uruchomienie tej usługi jest darmowe, ew. w cenie SMS-a za granicę zgodnie z taryfą operatora sieci komórkowej.

Zamówienie usługi SMS można zrealizować za pomocą innego numeru telefonu komórkowego niż numer kontaktowy podany na Koncie Aktywów i służący do otrzymywania autoryzacyjnych SMS.

Następnie zostanie aktywowane zarządzanie Kontem Aktywów za pośrednictwem autoryzacyjnych SMS, o czym Klient zostanie poinformowany już na numer kontaktowy podany na Koncie Aktywów.

Usługę Moje inwestycje Online Plus oferuje Generali Investments CEE, investiční společnost, a.s., technicznie zabezpiecza ją ComGate Payments a.s., kontakt e-mail: generaliinvestcee@pekao-fs.com.pl, numer telefonu kontaktowego +22 640 09 84.

Zarządzanie za pomocą autoryzacyjnych SMS

Aby się zalogować trzeba znać hasło dostępu do Konta Aktywów i numer klienta, które zostały wysłane w potwierdzeniu zawarcia Umowy. Autoryzacja złożej dyspozycji przebiega w oparciu o PIN wysyłany SMSem na nr telefonu kontaktowego wprowadzony w Koncie Aktywów. Telefon kontaktowy używany do autoryzacyjnych SMS można zmienić tylko w formie pisemnej z podpisem notarialnie poświadczonym. Jednocześnie Generali Invest CEE w przypadku takich pisemnych wniosków o zmianę numeru telefonu weryfikuje ich autentyczność.

Za pomocą bezpiecznego certyfikatu

Logowanie do Konta Aktywów za pomocą bezpiecznego certyfikatu ważnego 12 miesięcy. Od 1. 7. 2016 certyfikaty bezpieczeństwa zastąpione zostały bezpłatnymi SMS-ami autoryzacyjnymi. Nie są już więc wydawane ani wznawiane, tylko dotychczasowe certyfikaty są ważne do momentu upływu terminu ważności. 

Wymagania techniczne

Platforma (software)

MS Windows 98, ME, NT 4.0, 2000 lub XP Microsoft Internet Explorer 5.0 i kolejne lub Netscape Navigator 6.1 i kolejne

Konfiguracja Hardware

Minimalnie - procesor Pentium 166 MHz, 48 MB RAM zalecany - procesor Pentium II lub Celeron 400 MHz oraz szybsze, 128 MB RAM

Gwarancja bezpieczeństwa certyfikatu

W celu pobrania certyfikatu nie wystarczą tylko kody wysłane pocztą, ale także informacje znajdujące się w Potwierdzeniu zawarcia Umowy. Po zainstalowaniu certyfikatu klient sam musi utworzyć sobie hasła, za pomocą których certyfikat będzie się aktywował. Autoryzacja za pomocą tych haseł dotyczy zawsze tylko jednego komputera - certyfikat komunikuje się w Internecie za pomocą szyfru, za pomocą Internetu nie są wysyłane żadne hasła. Dodatkowo Spółka w sytuacji złożenia w taki sposób dyspozycji odkupu, ma prawo telefonicznie sprawdzić z uczestniem funduszu autentyczność wniosku.

Zarządzanie Kontem Aktywów

Instrukcja zarządzania Kontem Aktywów

Wylogowanie z Konta Aktywów

Aby wylogować się z Konta Aktywów należy użyć odnośnika „Wyloguj się“ lub standardowym sposobem wystarczy zamknąć okno przeglądarki. Według ustawień przeglądarki możliwe jest zapamiętanie danych potrzebnych do zalogowania. Aby bezpiecznie wylogować się z Konta Aktywów zaleca się zamknięcie wszystkich aktualnie otwartych okien przeglądarki. Zapobiegnie się tym sposobem nieuprawnionemu dostępowi do Konta Aktywów.